wtorek, 11 marca 2014

Koktajl gruszkowo-migdałowy

Ostatnio trochę sobie pofolgowałam z blogiem, ale pogoda jest tak piękna, że żal siedzieć w domu, więc większą część dnia spędzamy na dworze i na komputer zwyczajnie brakuje czasu. Dziś jednak nie czuję się najlepiej, więc z długiego pobytu na dworze nici.
Koktajl jest pożywny, nie za słodki i pomaga zwalczyć złe samopoczucie. To właśnie on dzisiaj "trzyma" mnie przy życiu :P

Składniki (na ok. 1 litr):
  • 600 g gruszek Pera Rocha
  • 100 g tartych migdałów BackMit
  • 550 ml naturalnego kefiru
Przygotowanie:
Gruszki myjemy, obieramy ze skóry i usuwamy gniazda nasienne. Miksujemy je blenderem razem z migdałami, po czym dodajemy kefir i mieszamy. Podajemy schłodzony.

4 komentarze:

  1. Pyszne zestawienie. Wszystko, co lubię - migdały, gruszki i kefir. Ładnie podane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O to ja poproszę taką zdrową setuchnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to samo, piękna pogoda to w domu nie siedzę. Koktajl zdrowy i pożywny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koktajl samo zdrowie z migdałami fajnie to połączyłaś, Też kiedyś robiłam podobny :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.