sobota, 18 października 2014

Gofry cappuccino


Gofry... któż ich nie lubi :) Można robić je na przeróżne sposoby, u mnie z dodatkiem cappuccino, wyszły bardzo dobre.

Składniki (dla 2 osób):
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 2 łyżki cukru
  • 2 łyżki cappuccino o dowolnym smaku
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 jajko
  • 1/2 szklanki wody
  • szczypta soli
  • 1 łyżka oleju
Przygotowanie:
Mąkę i cappuccino przesiewamy przez sitko. Dodajemy cukier, proszek do pieczenia i szczyptę soli. Mieszamy łyżką. Następnie dodajemy jajko, wodę i olej. Miksujemy na wolnych obrotach do połączenia składników.
Porcje tak przygotowanego ciasta wylewamy do nagrzanej gofrownicy i pieczemy ok. 7-8 minut.
Posypujemy cukrem pudrem i podajemy z dżemem.

2 komentarze:

  1. Nie wiem, nie wiem ale nie chcą mnie tutaj :( Ale spróbuję raz jeszcze.....mam smaka na gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczne gofry. Mój mąż uwielbia capuccino a ja nie, ale z goframi poproszę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.