piątek, 16 stycznia 2015

Szybkie ciasteczka biszkoptowe

Szybkie w wykonaniu i bardzo smaczne, Ali najbardziej smakowały z "ciukielkami". Najlepsze do kawy lub herbaty, gdy goście już u progu.

Składniki (na 10 sztuk):
  • 20 biszkoptów bez cukru
  • 10 łyżeczek domowego dżemu z czarnej porzeczki
  • 1/2 tabliczki białej czekolady
  • kolorowa posypka 
Przygotowanie:
Na płaskiej stronie dziesięciu biszkoptów wykładamy po 1 łyżeczce dżemu z czarnej porzeczki, a następnie każdy łączymy z drugim biszkoptem. Układamy na talerzu. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej i smarujemy wierzch ciasteczek. Posypujemy kolorową posypką.

5 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo zachęcająco... a takie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szybko i pysznie - ja biszkoptowe lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, pyszności :) I jakie zgrabniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominają mi moje ze świąt. Chociaż mogłaś troszke wybajeżyć je dekoracjami po wierzchu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam "wybajeżyć", ale po co :P I tak były smaczne :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.