czwartek, 20 lutego 2014

Mintaj w amarantusowo-kukurydzianej panierce

Ryba powinna być jedzona częściej niż "od święta", mnie to jednak nie przekonuje, bo zazwyczaj nie mam pomysłu jak przyrządzić rybę, tym razem jednak się udało. Może nie wygląda jakoś rewelacyjnie, ale mistrzem fotografii nie jestem :P

Składniki:
  • 4 filety z mintaja
  • olej rzepakowy do smażenia
Marynata:
  • 3 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 1 łyżeczka octu
  • 1 łyżeczka cukru
  • sól
  • pieprz
Panierka:
  • opakowanie ziaren amarantusa Skworcu
  • ok. 2 szklanki rozdrobnionych płatków kukurydzianych
Przygotowanie:
Filety z mintaja myjemy i kroimy na kawałki. Składniki marynaty mieszamy ze sobą, po czym wrzucamy do niej kawałki ryby i odstawiamy na dwie godziny do lodówki.
Ziarna amarantusa mieszamy z płatkami kukurydzianymi. Każdy kawałek ryby dokładnie obtaczamy w panierce i smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron na złoty kolor.
Podajemy z ryżem i sosem pomidorowym.

8 komentarzy:

  1. Nie przepadam za rybami, ale dobrze przyrządzony mintaj mógłby być wyjątkiem :) Obserwuję i czekam na kolejne przepisy :)
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ciebie gościć, oczywiście zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  2. uwielbiam rybkę zwłaszcza z ryżem. Pysznie wygląda. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze rybka jest z ryżem, takie przyzwyczajenie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wspaniała rybka :) Wygląda bardzo apetycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rybki! Ale karpia nie lubię :( Mintaj jest bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.