piątek, 28 lutego 2014

Kakaowa manna z truskawkami

Bardzo pożywne śniadanko z dodatkiem musu truskawkowego. W sezonie zawsze mrożę kilka porcji truskawek, by później cieszyć się ich smakiem, a nie kupować "bezsmakowe" w sklepie.

Składniki:
  • 2 szklanki mleka
  • 3 łyżki kaszy manny
  • 1 łyżeczka kakao
  • ok. 100 g mrożonych truskawek
  • 1 łyżeczka cukru pudru
Przygotowanie:
Kaszę mieszamy z kakao. Mleko zagotowujemy, po czym wsypujemy kaszę z kakao, cały czas mieszając, by nie powstały grudki. Gotujemy do czasu zgęstnienia. Wedle uznania można posłodzić. Przekładamy do miseczek lub pucharków.
Truskawki wcześniej lekko rozmrażamy. Dodajemy do nich cukier puder i miksujemy blenderem na mus. Wykładamy na kaszę.

11 komentarzy:

  1. Mannę mogłabym jeść codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie jedzonko, lekkie i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo smacznie, ciekawy blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i smaczny deserek, fajnie tu u Cb na blogu :)

    Witaj:) Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Ładne Zdjęcia.

    U mnie moja pasja rękodzieło - ozdoby wielkanocne, poduszki, decoupage, butelki, stroiki, moje obrazy .... zapraszam !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Ja próbuje rozprzestrzenić swojego bloga po sieci, jeżeli byłabyś tak miła to proszę o wstawienie mojego linku do siebie, może zechcesz dodać się do grona obserwatorów, pozostać na dłużej, ocenić poprzez komentarz, lub poprostu zajrzeć :) Dziękuję !

    postaram się odwdzięczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspomnienie mojego dzieciństwa, może nie kawowe ha ha ale mannowe. Ale musi bosko smakować. Obserwuję bloga i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuję od jakiegoś czasu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Witaj Jolu. Deser wygląda świetnie. Bardzo smaczny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne,na pewno zrobię,lubię takie lekkie i smakowite desery, pozdrawiam ciepło.(www.nogawkuchni.blogspot.com i www.niekupujwciemno.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i proszę się pochwalić, czy smakowało :)
      Również pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.