wtorek, 11 listopada 2014

Muffiny truskawkowe z kremem jaglanym

Jakiś czas temu publikowałam przepis na czekoladowy krem jaglany, nadziałam nim truskawkowe muffiny, wyszły rewelacyjne.

Składniki (na 12 sztuk):
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 1 jajko
  • 3 łyżki cukru
  • szczypta soli
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 szklanka soku truskawkowego
  • 1/2 szklanki oleju rzepakowego
  • 3 łyżki czekoladowego kremu jaglanego
Lukier:
  • 4 łyżki cukru pudru
  • 1 łyżka soku truskawkowego
Przygotowanie:
Mąkę, cukier, szczyptę soli i proszek do pieczenia mieszamy w misce. Jajko, sok truskawkowy i olej mieszamy w drugiej misce, a następnie wlewamy do suchych składników. Mieszamy dokładnie do połączenia składników.
Formę na muffiny wykładamy papilotkami, do każdej nakładamy porcję ciasta. Pieczemy ok. 30 minut w temperaturze 180 stopni C. Po upieczeniu studzimy.
Krem jaglany przekładamy do szprycy i nadziewamy nim każdą muffinkę. 
Składniki lukru mieszamy i smarujemy wierzch.

3 komentarze:

  1. Jakież to przysmaki. Babeczki wyglądają ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award:) wszystko znajdziesz u mnie na blogu w poście o tej nazwie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.