sobota, 4 stycznia 2014

Sałatka warzywna z zupkami błyskawicznymi


Składniki:
  • 1 mała kapusta pekińska (ok. 400 g)
  • biała część z 1 pora
  • 1 czerwona papryka
  • puszka kukurydzy konserwowej
  • 2 zupki błyskawiczne łagodne (wraz z przyprawami)
  • szczypta pieprzu cayenne
  • 4-5 łyżek majonezu
  • 1 szklanka wrzątku

Przygotowanie:

Makaron z zupek błyskawicznych kruszymy, dodajemy przyprawy oraz pieprz cayenne zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na 5 minut pod przykryciem.

Umytą kapustę szatkujemy i wrzucamy do miski. Por kroimy w półplasterki. Paprykę myjemy, usuwamy gniazdo nasienne i kroimy w kostkę.

Odsączoną z zalewy kukurydzę wraz z papryką i porem wrzucamy do kapusty, dodajemy rozparzony makaron i majonez. Całość mieszamy.

10 komentarzy:

  1. Super, robiłam podobną sałatkę, przepis niedługo na moim blogu :)
    Mniam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię sałatki z zupek błyskawicznych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam po raz pierwszy, ale z pewnością nie ostatni :)

      Usuń
  3. Ale ciekawy pomysł ! Nie wpadłabym - niby takie proste a jakie orginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kopułka. Przyznam, że nigdy jeszcze nie robiłam takiej sałatki. Drażnią mnie w tych gotowych torebkach ilości konserwantów. W smaku na pewno jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie drażnią konserwanty, ale od czasu do czasu można sobie pozwolić, zwłaszcza, że i tak przeważają warzywa :)

      Usuń
  5. mmmniam :D ale nie za często te zupki ;) bo niezdrowe ale raz na rok mozna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, raz w roku nie zaszkodzi :) Sałatka akurat na Sylwestra była :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.