niedziela, 31 sierpnia 2014

Czy istnieje sposób na szybkie przygotowanie soczystego i aromatycznego fileta kurczaka? Wynik testu z portalem Uroda i zdrowie...

Jakiś czas temu, dzięki portalowi Uroda i zdrowie otrzymałam do testów zestaw, który umożliwia przygotowanie soczystego i aromatycznego kurczaka. Czy rzeczywiście tak było? Zapraszam do lektury...


W skład zestawu wchodzi:
  • bulion Rosół z kury (12 kostek)
  • oliwa Bertolli extra vergine (250 ml)
  • kostki bulionowe z czosnkiem i pietruszką (9 sztuk)
  • książeczka z przepisami na dania z kurczaka
  • materiały z poradami szefów kuchni
Kiedyś widząc reklamę, na której kucharz przygotowuje soczystego kurczaka marynując go w kostce rosołowej połączonej z oliwą, myślałam, że jest to zwyczajna bzdura. 
Teraz, gdy miałam okazję spróbować "jak to działa" jestem w szoku, bo rzeczywiście kurczak przygotowany w marynacie "rosołowej" jest soczysty i bardzo smaczny. Nie trzeba marynować go przez kilka godzin, więc jest to świetne rozwiązanie dla osób, które chcą szybko przygotować coś pysznego na obiad.

Szczerze przyznam, że wcześniej kostki rosołowe używałam bardzo rzadko (ewentualnie jako bazę do przygotowania sosu), teraz będę częściej przygotowywać mięso z taką marynatą, bo jest na prawdę smaczne i nawet nasza córcia, która od jakiegoś czasu przestała lubić mięso, zjadła z apetytem dość sporo :)

Ale to jeszcze nie koniec... Kostki z czosnkiem i pietruszką połączone z oliwą sprawdzają się jako marynata do ryby. Aromat podczas smażenia roznosił się po całym domu, a ryba była idealnie doprawiona bez użycia dodatkowych przypraw.


Spróbujcie koniecznie, bo warto :)

2 komentarze:

  1. Smak jest najwazniejszy, ale uwierz mi, że naturalnie przyprawiony kurczak i to na kilkanascie minut przed obróbką termiczną również jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Weroniko :) Ostatnio jednak mam mniej czasu na gotowanie, więc korzystam z szybkich sposobów...

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.