czwartek, 12 grudnia 2013

Wyniki konkursu przedświątecznego

Witajcie kochani, jeszcze raz dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Gdybym mogła, nagrodziłabym wszystkich, jednak nagroda jest jedna.
Po kilkukrotnym szczegółowym zapoznaniu się ze wszystkimi przepisami wybrałam ten, który urzekł mnie niezwykłą prostotą, a jednocześnie wydaje się niesamowicie smaczny.

Jesteście ciekawi, który to przepis?

Tak, jest to przepis na... Budyń śmietankowy z pierniczkami, masą makową, czekoladą i sosem korzennym.

Zwycięża zatem: nataliekudli@gmail.com

Gratuluję, za moment wyślę maila z informacją o wygranej, na dane do wysyłki czekam do poniedziałku (tj. 16.12.2013r.), jeśli do tego czasu nie otrzymam danych, wybiorę inny przepis.

Przepis postaram się w najbliższym czasie wypróbować i podzielę się wrażeniami.

3 komentarze:

  1. Niezmiernie się cieszę !
    Mam nadzieję że po wypróbowaniu tego przepisu zakochasz się w nim tak jak ja ;)
    Dziękuję serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, szczególnie, że wszystkie składniki lubię, więc połączenie musi być nieziemsko smaczne :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Jeśli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga, zostaw namiary.